تمرين تيم مس كرمان با حضور بلاژويچ


بیا تو عشقتو ببر

عشق و عاشقی و تفریح

تمرين تيم مس كرمان با حضور بلاژويچ
 

سرپرست تيم فوتبال مس کرمان گفت: تمرينات اين تيم پس از برگزاري اردوي کردان کرج از عصر امروز در زمين دانشکده شهيد چمران کرمان با حضور 'ميروسلاو بلاژويچ' سرمربي اين تيم آغاز مي شود.


   ''ايرج کهندل'' گفت: به جز ''مهرداد پولادي'' به دليل همراهي با تيم ملي، ساير بازيکنان ايراني و خارجي تيم در اين تمرينات حاضر خواهند بود.
وي برگزاري اردوي تيم مس را در کردان کرج را خوب ارزيابي و خاطرنشان کرد: بلاژويچ در کرج وضعيت بازيکنان و شرايط کلي تيم را از نزديک مشاهده کرده است.
کهندل اظهار داشت:بلاژويچ پس از مشاهده تمرينات تيم مس کرمان از قرار داشتن اين تيم در انتهاي جدول رده بندي رقابت هاي ليگ برتر متعجب شد و جايگاه تيم مس کرمان را بسيار بالاتر از جايگاه کنوني دانست.
سرپرست تيم فوتبال مس کرمان به نقل از بلاژويچ افزود:فکر مي کردم هدايت تيم ضعيفي را پذيرفته ام اما با مشاهده تمرينات تيم مس کرمان، اين تيم را قدرتي و با تاکتيک بالا ديدم.
وي گفت: بلاژويچ به زودي دستياران خود را معرفي خواهد کرد و در حال حاضر ''محمود فکري'' به همراه ساير اعضاي کادر فني به کار خود ادامه مي دهند.
تيم مس کرمان پس از کسب نتايج ضعيف در پنج هفته ابتدايي رقابت هاي ليگ برتر با تغيير و تحولاتي روبرو بود که پس از پذيرفتن استعفاي ''صمد مرفاوي''، مديرعامل اين باشگاه نيز برکنار شد.
مسوولان باشگاه مس کرمان در آخرين تصميمات خود ''حميد حاج اسماعيل زاده'' را به عنوان مديرعامل معرفي کرد و با ''ميروسلاو بلاژويچ'' به عنوان سرمربي تيم مس کرمان قراردادي يک ساله امضا کرد. 
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 12 شهريور 1390برچسب:,ساعت 18:2 توسط قاسم مرادی| |


Power By: LoxBlog.Com